Påfågeldags

Åh, på lördag ska jag på fest i stockholm och använda mitt nya egentillverkade påfågeldiadem. Jag gjorde det samtidigt som jag satt i nätmöte.

DSC_0083

jag älskar att tillverka saker med fjädrar och sånt. Kanske borde man starta en liten business. Någon som är intresserad av att köpa excentriska diadem och hårprydnader?

6 responses to “Påfågeldags

  1. Ja! Jag vill jättegärna ha fina hårprydnader. Har väääldigt långt hår, så det är svårt att hitta fina hårspännen och sånt som liksom funkar.
    Tycker om när det glittrar.
    Och/eller är lite udda.
    Och söta.

  2. Ps. Bor i Malmö, så är väldigt lättillgänglig för utprovning.

  3. Jag har knappt något hår, men att starta ett eget designföretag vore ju om inte annat ett prima sätt att liksom befästa din stjärnstatus. 😀

  4. kan du göra ett fint som passar för hockeyfrillor? har nämligen det men vill ändå hemskt gärna ha nåt i det.

  5. sara, lätt!
    j, hm, det borde väl inte vara omöjligt.
    joel, nåja. du slipper iallafall fastna med håret i borrmaskiner och sånt, som slöjdläraren alltid varnade en för.

  6. Jag är glad och tunnhårig. Rakade skallen i två års tid tills det blev glest nog för att få tillåtas titta fram igen. Hår i handfatet, no more..!

Kommentera

