Mårdhundar gör mig populär

DSC01772

3 responses to “Mårdhundar gör mig populär

  1. Men vad är oddsen? Jag har också googlat runt på Ilya Repin idag. Hamnade dock inte här. Har han (och mårdhundar då förstås) varit extra poppis idag? Jag hade nämligen aldrig hört talas om honom innan idag…

  2. emma, visst är det ett mysterium. men ja, jag tror att mårdhundar och repin är inne just nu. eller så är min uppmärksamhet bara riktad mot dem så att jag ser dem överallt.

  3. Det kommer säkert jag också att göra framöver. Det kommer att visa sig att jag är en IDIOT som inte vetat vem Repin är, för han kommer att dyka upp precis överallt, i alla sammanhang, hela tiden.

Kommentera

