Verklighetsflyktfail

Ibland funderar jag på om jag ska vara lite mer som Niotillfem och försöka få min tillvaro att se ut lite mer som ett kaninland fotograferat med sockervaddstonade linser.

Med småarty bilder tagna genom en mystisk krukväxt så att allt ser ut lite som Alice i underlandet.

Men nä, mitt liv skulle få photoshoppas å det grövsta för att kunna vara hållbar kaninrosa verklighetsflykt för 100 000 krävande åttiotalister. Häromdagen sprängde snuten min grannes dörr och jag drömmer mardrömmar hela tiden och mitt rum ser ut såhär:

Fast jag har det ganska bra. Surreal but nice.

6 responses to “Verklighetsflyktfail

  1. Krukväxtbilden! Fniss.

  2. Skit i 9till5… Jag är avundsjuk på din luddiga kaninvärld.. Själv måste man vara seriös som fan och leka vuxen

  3. stefan hallgren

    Rumsbilden! Puh! Jag är inte den ende som inte städar som en galning.

  4. Apropå ingenting, så är du med på min lista med tolv bloggare som jag (inte) är vän med (jag har inte så många vänner). Det är en sådan där ”blog award” som säkert redan har passerat alla aktiva svenska bloggar minst en gång. http://maljmusic.blogspot.com/2010/03/sunshine-award.html

  5. trevligt maritune, merci!

Kommentera

