Stockholm tidigt i mars

Våldsam dans på estroboscorpio på tunnelbaneklubb

utsikt från min tillfälliga boning

lisa blir hungrig av att titta på tunnelbaneklubbens mat-tapet

”Välkryddad grisgryta”

altemarks underbara fluffväsen Teo

blå morgon på väg hem efter svartklubb

Teo

Teo

jag ville så gärna ha med mig något moget och belevat vin till edenborgs förfest så att han skulle förstå att jag var en riktig kännare, men det blev Kalle Sprätts kiwiläsk. fail.

rsms och samira mfl

Den här veckan har stockholm stormat genom mitt hjärta. Underjordiska svartklubbar, ett droppliknande stadigt flöde av snabbmat samt potatismos på kvarnen, en fantastisk katt hos altemark och total sömndepravering har varit default mode. Jag har gått ut utan att veta var jag skulle kunna tänkas vakna och känt mig lite mer som andra ungdomar.

Kommentera

