Tågblödighet

Nu är jag salongs på ett tåg mot göteborg igen för att prata om mononormer och jämställdhet  i SVT Debatt imorgon torsdag. antar att det kommer leda till ungefär samma hatstorm som sist, men med en mängd människors försvarstal i bakhuvudet så vet jag att jag kommer att orka. tack vare ni underbara människor i kommentarsfältet, tack vare chrisk,rsms, lisa, & anais som jag är så lycklig över att ha lärt känna, jag hade aldrig kunnat drömma om att ha en så fin försvarsmakt för två år sedan, ni är lite som föräldrar för mig och samtidigt som de coola äldre barnen som man blev stolt över att få vara med och leka med, kärlek!!!!!11

7 responses to “Tågblödighet

  1. Älskade lilla tomtebloss! 😉

  2. Du är bäst. Så är det bara.

    Give ‘em hell.

  3. Jag beundrar dig. Och inte på ett löjligt fjortissätt — idoldyrkan etc. Jag menar en vuxen beundran — inför en människa som bättre än en själv lyckas förverkliga de dygder man håller högst.

  4. åh herregud, tack ! det är så fantastiskt att läsa sånt.

Kommentera

