Sånt man skäms för

I senaste riksupplagan av Nöjesguiden bidrar jag med några prekära små saker ur min karriär som jag skäms över. Förlåt Isobel och Rasmus men jag var bara tvungen.

DSC02041

3 responses to “Sånt man skäms för

  1. Det är verkligen en så skön kombo grejer. De staplas i en liten fin hög. (Som riset.)

  2. När jag hade fiket stod jag i köket och orerade om det TRÅKIGA par som precis beställt något jävligt trist. Tyvärr var köksdörren på glänt och de satt alldeles utanför. Dumt, men de var som sagt jävligt trista.

  3. Ett får i källaren...

    Löjligt och mycket omoget – man får hålla sig för skratt.

    En ”bubbla” som knappt är värd att sticka hål på.

    Det finns gott om småflickor nu, på internet. Synd att ingen av dom håller måttet vid ett ärligt möte.

    Lev väl, och mogna långsamt!

Kommentera

