Bokmässan hittills

Jag befinner mig i en trivsamt sömnstörd bakfull dvala. nyss så satt ronnie sandahl mittemot mig i presscentret och jag började sminka mig ivrigt med Karins ipod som spegel.  igår träffade jag och matilda p o engquist och jag frågade honom om det var han som skrev ”den där boken om hjärnan i näringslösning”. du tänker nog på PC Jersild, sa han då. blä. jag har dessutom tittat på medan isobel och elin ätit lyxmat (jag och matilda åt på seven eleven för 40 kronor) och jag passade på att hälla upp min medhavda öl i ett glas under bordet.

4 responses to “Bokmässan hittills

  1. ”Du tänker nog på PC Jersild”. Ouch. Jag hade hållt så käften om det om jag gjort likadant.

  2. Äsch då! Isabelle, jag tycker att du är charmig!

  3. hallå! alla bajsnödiga jävlar på bokmässan kan tacka sin lyckliga stjärna att såna som isabelle finns. tack för ordet

Kommentera

