Saker jag tycker om den här veckan

DSC_0146

Att baka minitårtor av lera som rekreation från deadlinestress

DSC_0132

min nya rokokoiga fåtölj som jag köpte för 200kr på blocket av en motsträvig tant

DSC_0088

att robert tittar på sport i badkaret på nätterna för att inte störa mig (vi har bara ett rum)

dsc_0128

den blåa färgen på min nya make up store-skugga

DSC_0134

Niotillfems knarkgoda ärtsoppa

140680

artonhundratalskonstnären william morris mönster

5011005-1_1__2524

Q-pots godissmycken

8824_160386759125_707744125_3720699_2443802_n

gullanders som väckte mig vid femtiden på morgonen på julias fest när alla hade gått hem så jag inte missade den gemytliga pratstunden vid köksbordet med julia och pwalck. (jag hade sovit ett par timmar i julias säng). vad ska jag göra för att inte bli apatiskt trött vid tolvtiden samtliga nätter?

3 responses to “Saker jag tycker om den här veckan

  1. Jag gillar även smyckeskrinet (?) till vänster om tårtan.

  2. hahahaha såå roligt att han sitter i badkaret med datorn. t.o.m datorbord där ju 😛 ni har kankse en förkärlek till att sitta påklädda i badkaret? aldrig sett nån göra det innan..verkar väldigt kallt o obekvämt..

  3. Omg. Badkarsbilden är det finaste jag sett på länge.

Kommentera

