Jag och Karlsson på taket

De senaste dagarna har jag haft maginfluensa och varit odrägligare än någonsin. Robert säger att han tror att Karlsson på takets ande har besatt mig, för tydligen så beter vi oss väldigt similärt. Och ja, det är faktiskt skrämmande hur extremt lika vi är på många sätt. Här är några gemensamma egenskaper:

10 responses to “Jag och Karlsson på taket

  1. HAHAHAHAHAHAHA!
    Jag vet inte vem jag älskar mest, dig eller Karlsson på taket.

  2. Ha ha ha! Och shit, vilken referens till La Grande Bouffe, ”Mer, mer, mer!” Mycket riktigt, enligt Wikipedia spelades Världens bästa Karlsson in året efter.

  3. Hahahahaaaa! Usch va läskig Karlsson är

  4. Jag gillar dig, men Karlsson på taket är ytterst obehaglig.

  5. lugn,ivar. de flesta verkar tycka det. jag däremot är alldeles förtjust i honom.

  6. Inte så att du inte är en fin människa, eller att jag inte gillar dig eller så, men Ivar nummer två där är inte jag.

    Fast jag håller med Ivar nummer två. 🙂

  7. Okej, det var jag som skrev det första, inte Ivar.

    *som sagt, syskon*

  8. Isabelle, reagerar du inte som Karlsson BÅDE när du ser mat och killar med glasögon?

  9. isobel, jag funderade faktiskt på att skriva så men det fick inte plats.

Kommentera

