Saker jag vill ha

S1890047

hm. att handla parfymflakonger från artonhundratalet på bukowskis är nog svårförenligt med frilansekonomi. jag får väl råna en bank.

John_everett_millais_dleisure_hours

jag älskar känslan av eftermiddag som man får av den här bilden. en sån där eftermiddag på jullovet i andra klass med vintersol och vemod vid tanken på att man skulle bli tonåring om fyra-fem år.

L416

341650287_cc5b4ebf01

skrivbordrott1

varför säljer inte ikea antika kinamöbler?

DSC_1469

robert är övertalad. nu är det bara en tidsfråga.

27724056_Dante_Gabriel_Rossetti_Veronica_Veronese_1872_ss

originalversionen, tack

dscn0006

RitaHayworth

utstrålningen. gimme

lit049

öststatshöst

molnbo030429_1190316695_6025771

stockholmsresa med höstträd. håhå

guinnea-pigs_1464061i

6 responses to “Saker jag vill ha

  1. Sista bilden var ju bäst 😀 Så söta 🙂

  2. Det finns en tävling på ett gäng sminkbloggar just nu där man kan vinna ett Fabergé-liknande ägg med läppglans i, i samband Make Up Stores nya tsaritsa-kollektion.

  3. Öststatshöst och marsvin vill jag också ha.

  4. Isabelle! Vi måste bli bästisar! För ja…För det här är precis så här jag vill ha min höst.

  5. VI måste bli bästisar! för jag älskar marsisar!

Kommentera

