Problem

LavCremeBrulee

I mitt kylskåp står en crème brûlé som jag har bakat alldeles själv. Förra veckan åt jag tre crème brûlé på tjugo minuter och fick en överdos. Nu mår jag lite illa varje gång när jag ser crème brûlén, men jag kan inte med att slänga den. Det är som ett barn. På möllan behandlar folk sina surdegar som barn och det är okej att gå hem tidigt från fester för att ta hand om degen. För mig kommer crème brûlén först. om någon har ett kärleksfullt hem att ge den och bor i trakten så säg till.

4 responses to “Problem

  1. Herregud, varför är jag inte i Malmö i dag? FAAN.

  2. Ooh, jag är, jag är! 🙂
    Lovar att den blir väl omhändertagen även om den kanske inte överlever så länge.

  3. JAG VILL HA MENÅÅÅÅÅ.

  4. Hoho! Om den inte är bortskänkt än så äter jag den med största förtjusning!

Kommentera

