Error

Okej. Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna skriva ledare, samla in material, skriva en featureartikel, göra två intervjuer, göra bankärenden, äta plankstek, bli full, gå på smygläsning, blogga, ordna upp min ekonomi, skriva en uppsats på elva sidor, bete mig anständigt mot omvärlden, diska och skriva en krönika innan veckan är slut. Jag försöker tänka att jag hellre vill det här än att jobba på bondgård eller i ett gruvschakt. Här är iallafall någon som kan illustrera min stora förvirring och stress inför situationen:
img_0903

En katt med majsstärkelse.

3 responses to “Error

  1. Du är förlåten för att du inte kunde komma hit ikväll, men det betyder inte att vi inte kommer sakna dig, sjunga sånger till din ära och hälla ut lite ris på golvet för att minnas din fina närvaro!

  2. Du kan ju helt klart prioritera bort anständighet och disk, tycker jag.

  3. anders ❤ jag lovar att starta matkrig nästa gång.
    julia, great minds think alike.

Kommentera

