Rapidsömn

Här kommer en utbildningsfilm för alla hemarbetande journalister och datamänniskor som har svårt att samla ihop sömntimmarna eller inte finner balans i sin dygnsrytm. Jag tror på riktigt att mina superpowernaps är mycket bättre än nån trist reaktionär gammal nattsömn.

7 responses to “Rapidsömn

  1. Tack för tipset, jag ska prova det nästa gång jag inte orkar sträcka mig efter kaffet eller det helt enkelt inte räcker till.

    Det enda problem jag ser är om man sen fastnar där och inte kommer tillbaka upp på några timmar. Men när det händer så är det förmodligen ett nödvändigt ont. 🙂

  2. Ha ha ha! Definitiv värt att pröva. 🙂

  3. Oerhört tydlig instruktionsvideo. Ska genast prova!

  4. HAHAHAHA! Jag älskar dig 😀

  5. Hahahaha. Helt jävla underbar!

  6. Haha, det har hänt att jag gjort likadant fast med tangentbordet som kudde. Aj…

  7. Nu måste jag ju flytta mitt skrivbord så att jag har lika nära till sängen!

Kommentera

