Varför E-type är som nazism

Briljanta Soraya ringde mig för några dagar sedan och bad mig prata om en låt jag skäms över att gilla i P3. Det var såklart extremt svårt att välja bland de oceaner av musikavarter som jag gömmer bakom min finkultur-image. Jag valde E-types Set the world on fire, en dröm i nittiotalsbas och miserabel eurotechno-rap. Här kan man lyssna på när jag pratar om varför det är lika tabu att gilla E-type som att vara nazist idag. Spola fram till del två av programmet till den femtonde minuten om ni vill höra min bakfullt kraxiga stämma.

One response to “Varför E-type är som nazism

  1. Hej jag heter Jennifer e-type är ingen nazism du får inte tänka så om honom

Kommentera

