Vuxenvägran

Medan andra tioåriga tjejer blev förpubertala och började sminka sig och frågade chans på killar så satt jag på mitt rum och ritade serier om mina marsvin.

DSC01439

DSC01440

Vilken spännande intrig.

2 responses to “Vuxenvägran

  1. Jag gillar den. Betydligt bättre bildrutekomposition än jag lyckades med då jag var tio år. Vågar man hoppas på en eventuell uppföljning?

  2. fint att höra. handlingen och dialogen tas inte till några subtilare nivåer dessvärre, så vi får se.

Kommentera

