Jag har lyckats igen

med att supa bort min mobil. Denna gång inte genom att hälla vin på den, så jag kan inte snuva Sony Ericsson-stackarna på ännu en obefogad reparation (de tror verkligen på allt! ”den bara dog, jag har ingen aaaning om varför” duger som motivering). Facebooka eller mejla (isabellestahl@hotmail.com) om ni önskar kontakt eller samkväm. Någon som vet om man kan behålla sitt nummer om man skaffar ny mobil med nytt simkort? Och är det möjligt att spärra en mobil så att ingen annan kan använda den? Jag önskar att mobiler avgav elektriska stötar om fel person använde dem, som en James Bond-bil.

5 responses to “Jag har lyckats igen

  1. Ja du kan behålla ditt nummer om du kopplat din ”riktiga” identitet till din mobila hos din operatör.

  2. Haha, jag som var ärlig och ba ”hej jag behöver ett nytt SIM-kort, min telefon hamnade i champagne”.

  3. haha, vad hederligt. jag missar inga chanser att lura onda multiföretag.

  4. jag brukar luta min urringning lite sensuellt mot disken och säga ”det.. det var inte meningen.” funkar alltid.

  5. haha matilda, det funkar på tåget också när konduktören kommer och man ”inte visste” att man behövde köpa biljett.

Kommentera

