Mer djurliknelser

sael1024_1146325680

IMG_6990

När jag bodde i Ängelholm och var engagerad i nördungdomsrådet och rätt höger så brukade Hans Wallmark ibland vara med på våra möten. Han var ultramoderat kommunalråd och påminde om någon slags enorm, hemtrevlig säl. En gång skrev jag en debattartikel som han gillade. jag blev jätteglad, utvald av führern liksom. Sedan kom han in i riksdagen där han är en av de absolut konservativaste. Nu så påminns jag om honom hela tiden eftersom hans ondskefulla parti kör någon slags manisk EU-valskampanj med hans oförskämt nöjda, retuscherade ansikte på varenda bussjävel i hela stan. Jag ber er; rösta på Gudrun imorgon. Hon är den enda som kan rädda oss från  traffickingen, påven och Hans Wallmark.

One response to “Mer djurliknelser

  1. Höhö. Det är ingen som har pallat sända sånadär röstblanketter till mig i Norge, så jag står nog över av praktiska skäl. Men, han Hallmark, är det konservativ eller liberal han är? Det andra måste ändå vara det värsta… kappvändarens politik som ser till att tillfredsställa folks lustar för att fjäska till sig makt. Tsch.

Kommentera

