I verkligheten

Soraya ville se bilder på platserna där vi brukar internetta, en utmärkt idé. ibland glömmer man nästan att det finns människor bakom alla de där namnen i rss-fältet. känns konstigt att tänka på att always keepin it real, mittegetjävlanarnia & julia finns i köttversion också. att de sitter och förmiddagsbloggar med teven och trafiken från gatan utanför som bakgrundsljud precis som jag.

DSC_0062

DSC_0513

this is where the magic happens. observera vinglaset och den stela tagen-på-bar-gärning-posen . jag hade vid tillfället för fotograferingen en liten sammankomst i min bostad men kunde ändå inte låta bli att kolla bloggstatistiken.

DSC_0510

”nu twittrar hon istället för att prata igen!”

5 responses to “I verkligheten

  1. Vad fint du har det! Och I wouldn’t have taken you for a loftsäng-typ.
    Nu känner jag kontrollbehovet dämpas lite.. nu när jag vet..

  2. haha, ja den kändes lite högstadie i början. nu fungerar den som en andra våning eftersom vi har det så trångt. ganska trivsamt.

  3. Var kommer väggbonaden ifrån?

  4. Jag tänder framförallt på isoleringsscellsceilingen. 🙂

  5. anonym: min pojkvän köpte den i Dali i sydvästra Kina.

Kommentera

