Score!

Idag omnämndes jag angenämt nog i mitt favoritprogram Filosofiska rummet i P1 av Andreas Ekström. Programmet är rätt intressant och handlar om hur sociala medier ändrar vårt tänkande,  finns här.  den gode ekström sade att han fick bättre insikt i samtiden via min blogg än via romaner, typ. Kändes mäkta smickrande!

6 responses to “Score!

  1. WOW. Vilken komplimang! Grattis. Nu måste jag def. podlyssna i efterhand.

  2. Jag försökte lyssna men blev så otroligt provocerad av skepticismen och föraktet mot mänsklig kommunikation som visades upp i inledningen, så jag stängde ner.

  3. kajen: jag förvånades också av att någon fortfarande kan förhålla sig så småsint reaktionärt till internet, men ekström kontrar som tur är effektivt en bit in i programmet.

  4. Länkar till din blogg, hoppas det är okej!

  5. tuuufft!!

  6. Men nu verkar ju Ekström tycka att den samtida svenska litteraturen endast består av den senaste Arne Dahl-deckaren och vore det så får man nog mer insikt i samtiden genom att stirra in i väggen .

    Men annars håller jag med honom, det finns mycket insikt att finna på din blogg och dessutom har vi samma favoritprogram 🙂

Kommentera

