Djur jag har träffat den senaste veckan

1. And. dsc01186

2. Nötskrika. min pojkvän vägrade mig ett levande djur, därför fick det bli ett uppstoppat på Tradera.

dsc_0340

För övrigt så anser jag att Tobias borde varit mer tacksam över att en and bosatte sig på hans balkong. Om det hade hänt mig hade jag varit överlycklig. Ett överraskningshusdjur liksom, hur ofta får man ett sådant?

5 responses to “Djur jag har träffat den senaste veckan

  1. Häruppe finns bara snö och måsar. Fann en 1,5-meters snödriva utanför dörren idag.

  2. (Den är fortfarande kvar – och tillochmed lite större! – idag. Förbannade lata norskar.)

  3. Asså, jag var ju tacksam. I typ 10 minuter. Sedan gick det över : )

  4. Ja! Änder är ju helt fantastiska djur, men jag har dock inte riktigt förstått hur det kan ha blivit så att det finns änder överallt i hela Lund, oavsett om det finns något vattendrag i närheten. Gräsmattor, torg och nu tydligen till och med balkonger…

    Kommer du på feministisk festival i Lund på lördag förresten?! Jaaa! http://myspace.com/dontbequietstartariot!

  5. Ja! Änder är ju helt fantastiska djur, men jag har dock inte riktigt förstått hur det kan ha blivit så att det finns änder överallt i hela Lund, oavsett om det finns något vattendrag i närheten. Gräsmattor, torg och nu tydligen till och med balkonger…

    Kommer du på feministisk festival i Lund på lördag förresten?! Jaaa! http://myspace.com/dontbequietstartariot

Kommentera

