Livet i Göteborg

Utanför mitt fönster så bor det tre katter. Deras älsklingshobby är att väcka mig med sina ängsliga jamanden.

Göteborg är som bäst på hösten. Eftersom det är en lika korrupt och cyberpunkregnig stad som Gotham city så gör den sig extra bra i dovt blå dimma.

Efter den första skoldagen var jag flera timmar i provrummet på Beyond Retro. Shopping är en asocial och inåtvänd syssla för mig. När man löser upp sig i galleriornas anonyma hav så glömmer man sig själv. Det är skönt eftersom man alltid måste vara så självmedveten annars.


Vi drack öl med herrklubben.

A cat in hat.


Vi var på releasefest för nån bok om Deleuze.

Vi var på dubstepklubb ute i hamnen.

4 svar till “Livet i Göteborg

  1. Vill gärna förtydliga att de röda ögonen inte har med några droger att göra, utan för att jag går in i vampyrvaro kring midnatt när det är fullmåne bakom de tunga hamnsmolnen. Eller… kanske varulv :D

  2. chrisk, oroa dig inte för ditt varumärke, det blir bara förstärkt av vampyrvaron. //Din key account personal marketing coach.

  3. HAHAHA! Bilden på Chris är ju fantastisk, den har nästan gaahlska kvaliteter.

  4. ”I think you are asking the wrong kind of questions”

Kommentera

